Tas Taart

Afgelopen zaterdag heb ik een workshop Tas Taart gedaan. Om half 9 ben ik vertrokken naar Breda en werd daar hartelijk ontvangen. Ik ben er al eens eerder geweest toen ik het Kerst Schaapje heb gemaakt.

In de ochtend zijn we begonnen met alle accessoires te maken. Deze moesten namelijk goed drogen. Normaal maak je deze minimaal 2 dagen van tevoren zodat ze goed kunnen drogen, maar daar hadden we nu geen tijd voor. Er ging daardoor een poeder door de fondant, Tylose. Deze zorgt ervoor dat de fondant snel droog, maar helaas dan ook snel scheurt. Dat mocht de pret niet drukken.

17e Taart (3)Het is een taart met een uitdaging, maar ik vind hem erg leuk om te maken!
Ik hoop dat ik hem binnenkort nog eens kan maken!

4 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat mooi!
    Toen ik het plaatje zag en de tekst er nog niet bij gelezen had, dacht ik dat het een echte tas was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een LV tas!
    Die figuurtjes ... dat is 1 groot stuk snoeppapier o.i.d ?
    Of heb je daar stempeltjes voor ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gedaan!Ik wil hem ook graag eens maken,was het moeilijk om te doen?

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig en heeeeeerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen