Taartjes en een Cricut Cake mini

Pff, druk heb ik het zeg! Niet normaal. Helaas schiet er dan ook het taarten maken erbij in. Ik had wel wat bestellingen aangenomen, waar ik dan toch eigenlijk ook geen tijd voor had. Maarja, ze zijn wel leuk geworden.

Een Blond Amsterdam taart en een Minecraft taart.Taart Angelique SchellekensTaart Justin

Het verzoek van een roze taart met naam en leeftijd en een bloem. U roept, wij Taart Angeladraaien!

 

Verder nog 2 ‘gewone’ bestellingen voor gebak. Er werd mij gevraagd 50 cupcakes en 30 cakepops te maken. Ze vierden het in een park, dus het moest lang buiten de koelkast staan. Helaas was het enorm warm dat weekend dus niets kon buiten de koelkast blijven staan. Ze waren er enorm blij mee en het was erg lekker. Ik had wat extra gemaakt aangezien mijn vriend jarig was dat weekend. Onze visite heeft er ook lekker van gesmuld!

 

Mensen in mijn omgeving zijn dol op mijn progres gebak. Het is niet zo’n moeilijk recept (lees, super makkelijk) en mijn schoonmoeder had liever een taart van mij dan van de bakker. De vraag was dan ook of ik een taart voor haar wilde bakken. Ook deze taart was een succes!

Bestelling 18-8  Progres Lenie 2-9

Ik heb ook een prachtig juweeltje binnen gekregen, namelijk de Cricut Cake Cricut Cake minimini. Ik wil graag met jullie delen wat ik er van vind, maar helaas! Ik heb het zelfs daar veel te druk voor. Ik hoop echt binnenkort de mini te gebruiken want hij roept me iedere dag!

2 opmerkingen:

  1. De taarten zien er leuk en de groene apart, uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Dankje. De groene is geïnspireerd van een video game. Ik kende het zelf ook niet maar blijkbaar klopt precies!

      Verwijderen