Getekende Puck

Wie wil dat nu niet: een tekening van zichzelf? Nou, misschien wel heel veelPuck mensen, maar ik wil dat wel! Ik vind het geweldig. Ik ben dus opzoek gegaan naar iemand die mij kon vereeuwigen met potlood. Naja potlood weet ik niet, ik heb het namelijk digitaal besteld. Geen idee hoe dat gemaakt wordt. Ik had veel moeite met een geschikt adres te vinden, blijkbaar liggen de kunstenaars niet voor het oprapen. Uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik gaan mailen. Gelukkig is mijn Engelse-taal van een behoorlijk niveau want dit was geen Nederlands contact. Na een paar weken  is het dan eindelijk zover (hoewel ze er snel gewerkt heeft). Mijn tekening! Ik ben er zo trots op. Daarom heb ik hem ook meteen boven aan mijn blog geplaatst! Alle eer gaat dan ook naar Cheri Borgstrom! Thank you very much for this beautiful drawing!

1 opmerking: