Schapen zacht

Ja, natuurlijk niet echt zacht want hij is van fondant. Begin december heb ik een workshop gevolgd bij Cindy tijdens een freubelavond in Breda. Zo ontzettend leerzaam en gezellig. Ik was dan ook erg trots op mijn eigen geboetseerde schaapje.
Het zijn makkelijke stappen om te doorlopen, als je maar weet hoe het moet!

Ik heb gisteren een blog applicatie op mijn telefoon gedownload, maar zoals jullie zien komen de foto's geblokt op mijn blog. Ik ga kijken of ik het kan verhelpen, en tot die tijd: mijn excuses!

2 opmerkingen:

  1. Het is zo'n lieverd in de spotlight.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem19.2.12

    Hoi Puck,

    Ik heb vanavond een foto gezien van je taartje(s) die je voor Johan gemaakt hebt.
    Geweldig leuk!
    Op advies van jullie mam heb ik ook nog even op je site gekeken.
    Wat ben je heerlijk creatief bezig!
    En wat ziet alles er mooi uit.
    Complimenten voor jou, hoor!


    X marthe

    BeantwoordenVerwijderen